Lite nyårs shopping, sådär

Hejsan! Jag tänker inte sitta och be om förlåtelse nu om hur dålig uppdateringen har varit, istället så tänker jag berätta om min jul och dagen som varit. Jul: I jul så har vi bara varit hemma och ätit gott och fått många braiga klappar. Jag fick: Pengar,presentkort,plåtburkar,klänning,smycken,kuddar,kokbok,ansiktsmask, bodybutter och lite andra smågrejjor. Idag har jag varit på stan och shoppat: Sena julklappar till Rebecca(kompis), hon fick, en gammeldags väggklocka och en liten glasflaska som det stog lavender toilet water på. Till mig själv köpte jag ett par blommiga strumpbyxor och en vit blus, allt från vero moda. Ha det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0