Asså, give it a freaking break!

Hejsan! Asså i våran skola har vi ju haft värsta epedimin (svininfluensan) men jag klarade mig. Och i förrigår fick vi enenkät om vaccin, men jag ska inte ta det. Fråga inte vrf men jag vill bara inte. Jag tycker att det är så jobbigt när folk( lärare och elever) ba "Men vrf ska inte du ta? Det kommmer komma en ännu större epedimi snart" man ba kom igen! Aja, alla har rätt i sin åsikt. Men iallafall har jag fixat praoplats idag på svennes, för er som inte vet så är det ett bageri. Nu ska jag svida om till träningskläder och sedan gå och träna! XOXO // Bea!

Kommentarer
Postat av: kiki

jag tog sprutan i torsdags! de va därför jag inte kunde vara med på träningarna :( Minarma va helt uppsvullen :P<33

2009-11-07 @ 09:13:38
URL: http://raspberryladie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0