MyDayInALittleBox....

Tjenixen! Dagen började med att jag kom till skolan 07.30 för att träffa mina kära (nervösa över vaccinet) vänner för att därefter ta bussen till wendela hebbe. På wendela hebbe fick vi gå ut i skolan och intervjua eleverna om självkänsla. Vi slutade 15.30 men det var värt att få sluta senare, resultatet blev Super! Jag,Moa och Wilma gick hem till Matilda efteråt och där bjöds vi på en kall god glass. Sedan kom pappa och hämtade mig och vi åkte ner på stan och handlade lite food, jag skulle få laga maten. När vi kom hem satte jag igång med maten det blev pasta á la :bacon, rödlök, sherry och champinjoner. Det blev väldigt gott, det tyckte mamma och pappa med. Jag gjorde tomat soppa också. Och nu sitter jag i soffan och tittar på tv. Ha en trevlig kväll you guys!

Kommentarer
Postat av: kiki

Bea!! gud vad gott det låter :D och tomat soppa MUMS! :D<33

2009-11-12 @ 08:07:36
URL: http://raspberryladie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0