Trött!

Hejsan Bloggen! Jag vet att det var längesen men jag har varit i Kungälv (Ligger 4 mil från Göteborg) och spelat en volleybollturnering, mitt lag kom 5:a. Jag är nöjd med turneringen med tanke på att vi var ett år yngre nu. I går var jag som en zombie för vi kom hem i Söndags vid 23.00(Sommartid 00.00) men jag var iallafall väldigt trött i går. Och på kvällen övertalade mina kära vänner att jag skulle komma på ett Halloween party så jag kom men jag hann inte sminka färdigt mig och jag hade blå ögonskugga så det såg ut som jag hade en blåtira, haha. Nu sitter jag iallafall med datan i fåtöljen i vardagsrummet trött,snorig och In a need of a shower. Men jag ska nog gå och dusha nu men vi ses. TjaTja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0